• Associazione Genitori Non Affidatari

    TI
    deleted
    Register number: CH-501.6.014.912-6
    Sector: Religious, political or secular associations

    Age of the company

    -

    Turnover in CHF

    -

    Capital in CHF

    -

    Employees

    -

    Active brands

    -
    Via Giovan Battista Pioda 4
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for Associazione Genitori Non Affidatari

    *displayed reports are examples

    There is no information available because this company has been deleted.

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    Management

    No managers have been registered.

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Religious, political or secular associations

    Purpose (Original language)

    Battersi per un rapporto paritario tra bambini, padri e madri, nonostante separazione o divorzio, e per il rispetto dei loro diritti della personalità. Essere un'associazione di importanza regionale, e di riferimento, anche per difendere gli interessi di determinati gruppi di persone nel caso di 'lesione della personalità' degli appartenenti a tali gruppi. Promuovere e incentivare la creazione di una cultura adeguata e responsabile della separazione, in particolare fare in modo che i figli possano mantenere relazioni personali e contatti diretti in modo regolare con entrambi i genitori e quindi ricevere cure, educazione, istruzione, affetto da ciascuno di essi. Studiare e proporre, con le autorità e gli operatori del settore, misure di prevenzione efficaci contro la strumentalizzazione dei figli durante le procedure di divorzio o separazione, in particolar modo preservando i figli da ogni forma di violenza psicologica ed emotiva, o maltrattamento come per esempio l'alienazione parentale (si veda lo statuto per lo scopo completo).

    Auditor

    Source: SOGC

    Former auditor (1)
    Name City Since Until
    Studio fiduciario Paolo Lambertini, esperto diplomato in finanza e controlling
    Lugano 25.04.2012 06.05.2015

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Associazione Genitori Non Affidatari

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 104/2017 - 31.05.2017
    Categories: Deletion

    Publication number: 3553193, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Associazione Genitori Non Affidatari, in Lugano, CHE-472.349.024, associazione (FUSC no. 87 del 07.05.2015, Pubbl. 2140169). L'associazione è cancellata in quanto non tenuta all'iscrizione.

    SOGC 87/2015 - 07.05.2015
    Categories: Change of auditors

    Publication number: 2140169, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Associazione Genitori Non Affidatari, in Lugano, CHE-472.349.024, associazione (FUSC no. 65 del 07.04.2015, Pubbl. 2081863).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Studio fiduciario Paolo Lambertini, esperto diplomato in finanza e controlling (CH-501.1.009.541-7), in Lugano, ufficio di revisione.

    SOGC 65/2015 - 07.04.2015
    Categories: Change in management

    Publication number: 2081863, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Associazione Genitori Non Affidatari, in Lugano, CHE-472.349.024, associazione (FUSC no. 80 del 25.04.2012, Pubbl. 6652534).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Tami, Paolo, da Monteggio, in Aranno, membro e segretario, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente.

    Title
    Confirm