• adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH

    GR
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-350.4.004.037-6
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    10 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH

    • adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH has its legal headquarters in Davos Platz and is active. It operates in the sector «Fiduciary services».
    • adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH has 3 persons entered in its management.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 11.03.2024.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of GR under the UID CHE-395.314.349.
    • The address is identical with 8 other active companies. These include: Buchdruckerei Davos AG, DAVeauS AG, Heaven Gastro GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Die Erbringung treuhänderischer Dienstleistungen, wie Führen von Buchhaltungen, Erstellen von Zwischen- und Jahresabschlüssen, Bilanz- und Erfolgsanalysen, Abschlussberatung; Unternehmensberatung; Steuerplanung und -Beratung für Unternehmen, Private, Mehrwertsteuerberatung und Erstellen von Mehrwertsteuerabrechnungen, Erstellen von Erbschafts-, Nachlass- und Grundstückgewinnsteuererklärungen; Durchführung von Revisionen; Liegenschaften- und Stockwerkeigentumsverwaltungen; Erbteilungen; vollständige Zweckumschreibung gemäss Statuten.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240311/2024 - 11.03.2024
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005982334, Commercial Registry Office Graubünden

    adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH, in Davos, CHE-395.314.349, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (SHAB Nr. 4 vom 08.01.2015, S.0, Publ. 1916155).

    Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
    Krättli, Bruno, von Untervaz, in Untervaz, mit Kollektivprokura zu zweien.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Scivales-Bachmann, Manuela, von Dürnten, in Chur, mit Kollektivprokura zu zweien.

    SOGC 4/2015 - 08.01.2015
    Categories: Company foundation

    Publication number: 1916155, Commercial Registry Office Graubünden, (350)

    adreda Steuerberatung und Treuhand GmbH, in Davos, CHE-395.314.349, Promenade 60, 7270 Davos Platz, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    29.12.2014.

    Zweck:
    Die Erbringung treuhänderischer Dienstleistungen, wie Führen von Buchhaltungen, Erstellen von Zwischen- und Jahresabschlüssen, Bilanz- und Erfolgsanalysen, Abschlussberatung;
    Unternehmensberatung;
    Steuerplanung und -Beratung für Unternehmen, Private, Mehrwertsteuerberatung und Erstellen von Mehrwertsteuerabrechnungen, Erstellen von Erbschafts-, Nachlass- und Grundstückgewinnsteuererklärungen;
    Durchführung von Revisionen;
    Liegenschaften- und Stockwerkeigentumsverwaltungen;
    Erbteilungen;
    vollständige Zweckumschreibung gemäss Statuten.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Qualifizierte Tatbestände:
    Beabsichtigte Sachübernahme: Die Gesellschaft beabsichtigt, nach der Gründung gemäss einer noch zu erstellenden Inventarliste Mobiliar- und Einrichtungsgegenstände zum Preis von höchstens CHF 55'000.00 zu übernehmen.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen an die Gesellschafter erfolgen per Brief oder E-Mail. Gemäss Erklärung vom 29.12.2014 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Adam, Reto Bernd, von Chur, in Davos, Gesellschafter und Geschäftsführer, mit Einzelunterschrift, mit 20 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Eigenmann Adam, Silvia Andrea, von Waldkirch, in Davos, mit Kollektivprokura zu zweien;
    Krättli, Bruno, von Untervaz, in Untervaz, mit Kollektivprokura zu zweien.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm