• Crocus Management SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.3.021.915-9
    Sector: Management of real estate portfolio properties

    Age of the company

    6 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    Viale Stefano Franscini 16
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for Crocus Management SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Crocus Management SA

    • Crocus Management SA has its legal headquarters in Lugano, is active and operates in the sector «Management of real estate portfolio properties».
    • The management of the company Crocus Management SA consists of one person.
    • The most recent commercial register change was made on 08.08.2024. You can find all changes under «Notifications».
    • In the commercial register the company Crocus Management SA is registered under the UID CHE-402.111.871.
    • 7 Digital Labs Sagl, A68 Group Sagl, ABS - Associated Brokers Services Sagl are registered at the same address.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Management of real estate portfolio properties

    Purpose (Original language)

    La detenzione di mezzi di trasporto in genere; nel dettaglio la società può detenere immobili, proprietà, aeromobili, imbarcazioni, autoveicoli e motoveicoli per scopo proprio o per noleggio a terzi. Attività di consulenza, in particolare nel campo dell'informatica e dell'organizzazione aziendale. Prestazione di servizi e consulenza nell'ambito del marketing. Acquistare, detenere e realizzare diritti su beni immateriali e immobili sia in Svizzera che all'estero. La società potrà costituire succursali o filiali sia in Svizzera che all'estero, nonché stipulare tutti i negozi e contratti che sono idonei a promuovere lo scopo sociale o che si trovano in relazione con il raggiungimento dello scopo stesso.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Crocus Management SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240808/2024 - 08.08.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1006102753, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Crocus Management SA, in Lugano, CHE-402.111.871, società anonima (Nr. FUSC 91 del 12.05.2021, Pubbl. 1005179533).

    Nuovo recapito:
    Viale Stefano Franscini 16, 6900 Lugano.

    SOGC 210512/2021 - 12.05.2021
    Categories: Change in capital

    Publication number: HR02-1005179533, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Crocus Management SA, in Lugano, CHE-402.111.871, società anonima (Nr. FUSC 95 del 17.05.2019, Pubbl. 1004632846).

    Statuti modificati:
    27.04.2021.

    Nuove azioni:
    100 azioni nominative da CHF 1'000.00 [finora: 100 azioni al portatore da CHF 1'000.00].

    SOGC 190517/2019 - 17.05.2019
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004632846, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Crocus Management SA, in Lugano, CHE-402.111.871, Via Nassa 31, 6900 Lugano, società anonima (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    08.05.2019.

    Scopo:
    La detenzione di mezzi di trasporto in genere;
    nel dettaglio la società può detenere immobili, proprietà, aeromobili, imbarcazioni, autoveicoli e motoveicoli per scopo proprio o per noleggio a terzi. Attività di consulenza, in particolare nel campo dell'informatica e dell'organizzazione aziendale. Prestazione di servizi e consulenza nell'ambito del marketing. Acquistare, detenere e realizzare diritti su beni immateriali e immobili sia in Svizzera che all'estero. La società potrà costituire succursali o filiali sia in Svizzera che all'estero, nonché stipulare tutti i negozi e contratti che sono idonei a promuovere lo scopo sociale o che si trovano in relazione con il raggiungimento dello scopo stesso.

    Capitale azionario:
    CHF 100'000.00.

    Capitale azionario liberato:
    CHF 100'000.00.

    Azioni:
    100 azioni al portatore da CHF 1'000.00.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società agli azionisti, se noti, avvengono per lettera o via posta elettronica. Secondo dichiarazione del 08.05.2019 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Turano, Thomas Daniele, cittadino italiano, in Viganello (Lugano), amministratore unico, con firma individuale.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm