• Coworking Stettbach GmbH

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.4.071.539-4
    Sector: Management of real estate portfolio properties

    Age of the company

    3 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Coworking Stettbach GmbH

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company. Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company. Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices. Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings. Find out more

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Coworking Stettbach GmbH

    • Coworking Stettbach GmbH with its legal headquarters in Dübendorf is a Limited liability company from the sector «Management of real estate portfolio properties». Coworking Stettbach GmbH is active.
    • The management of the company Coworking Stettbach GmbH, which was founded on the 25.08.2020, consists of 2 persons.
    • The most recent commercial register change was made on 28.08.2020. You can find all changes under «Notifications».
    • The UID registered in the commercial register of ZH is CHE-318.363.225.
    • Companies with the same address as Coworking Stettbach GmbH: Familie Wiesner Gastronomie AG, FE Motion AG, FWG (Management) AG.

    Management (2)

    Executive board

    Brigitte Kunze

    newest authorized signatories

    Brigitte Kunze

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Management of real estate portfolio properties

    Purpose (Original language) Customise the company purpose with just a few clicks.

    Die Gesellschaft bezweckt die Bereitstellung und Vermietung von Arbeitsplätzen, Büroräumen sowie Sitzungszimmer. Ferner erbringt die Gesellschaft Dienstleistungen im kaufmännischen Bereich, insbesondere Sekretariatsarbeiten, Domizilgewährung, Beratungen sowie die Betreuung und Verwaltung von Unternehmen aller Art. Sie kann mit Produkten in diesem Zusammenhang handeln. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Coworking Stettbach LLC
    • Coworking Stettbach SARL
    • Coworking Stettbach SAGL
    Would you like to update the company name? Click here.

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Coworking Stettbach GmbH

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200828/2020 - 28.08.2020
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1004966497, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    Coworking Stettbach GmbH (Coworking Stettbach SARL) (Coworking Stettbach SAGL) (Coworking Stettbach LLC), in Dübendorf, CHE-318.363.225, Zürichstrasse 131, 8600 Dübendorf, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    06.07.2020.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Bereitstellung und Vermietung von Arbeitsplätzen, Büroräumen sowie Sitzungszimmer. Ferner erbringt die Gesellschaft Dienstleistungen im kaufmännischen Bereich, insbesondere Sekretariatsarbeiten, Domizilgewährung, Beratungen sowie die Betreuung und Verwaltung von Unternehmen aller Art. Sie kann mit Produkten in diesem Zusammenhang handeln. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen per Brief, E-Mail oder Telefax an die im Anteilbuch verzeichneten Adressen. Gemäss Erklärung vom 06.07.2020 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Shared Office AG (CHE-427.833.331), in Dübendorf, Gesellschafterin, mit 200 Stammanteilen zu je CHF 100.00;
    Kunze, Brigitte, von Trachselwald, in Zürich, Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift.

    Title
    Confirm