• optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation

    ZH
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-020.4.048.096-9
    Sector: Services regarding public relations

    Age of the company

    13 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation

    • optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation is active in the industry «Services regarding public relations» and is currently active. The legal headquarters are in Zürich.
    • The management of the company optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation, which was founded on the 14.08.2012, consists of 2 persons.
    • Under «Notifications» you can see all modifications to the commercial register entry. The most recent modification was on 17.08.2012.
    • The company's UID is CHE-346.799.154.
    • Companies with an identical address: Alpeurope Investments GmbH, Anileda AG, Anwaltskanzlei Dr. Martin Grossmann GmbH.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding public relations

    Purpose (Original language)

    Die Gesellschaft bezweckt die Unternehmensberatung und das Erbringen eines gesamtheitlichen Dienstleistungsportfolios im Bereich Kommunikation, Marketing, Verkauf und Unternehmensorganisation - von der Vision über die Konzeption bis zur Umsetzung der Massnahmen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 159/2012 - 17.08.2012
    Categories: Company foundation, Change in management

    Publication number: 6813018, Commercial Registry Office Zurich, (20)

    optiKom GmbH Atelier für Kommunikation und Organisation, in Zürich, CH-020.4.048.096-9, Seefeldstrasse 45, 8008 Zürich, Gesellschaft mit beschränkter Haftung (Neueintragung).

    Statutendatum:
    08.08.2012.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt die Unternehmensberatung und das Erbringen eines gesamtheitlichen Dienstleistungsportfolios im Bereich Kommunikation, Marketing, Verkauf und Unternehmensorganisation - von der Vision über die Konzeption bis zur Umsetzung der Massnahmen. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten und sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen sowie alle Geschäfte tätigen, die direkt oder indirekt mit ihrem Zweck in Zusammenhang stehen. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Stammkapital:
    CHF 20'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Mitteilungen der Geschäftsführung an die Gesellschafter erfolgen per Brief, E-Mail oder Telefax an die im Anteilbuch verzeichneten Adressen. Gemäss Erklärung vom 08.08.2012 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Cecilia, Patrizia, von Tschlin, in Meilen, Gesellschafterin und Geschäftsführerin, mit Einzelunterschrift, mit 10 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00;
    Mathiassen, Kirsten Britta, von Thalheim AG, in Fällanden, Gesellschafterin und Vorsitzende der Geschäftsführung, mit Einzelunterschrift, mit 10 Stammanteilen zu je CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm