• Ariada Verwaltungs AG

    GR
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-350.3.013.702-3
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    3 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Ariada Verwaltungs AG

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Ariada Verwaltungs AG

    • Ariada Verwaltungs AG is currently active and the industry «Fiduciary services». The legal headquarters are in Chur.
    • Ariada Verwaltungs AG was founded on 03.12.2021.
    • On the 08.12.2021 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of GR under the UID CHE-429.775.503.
    • Companies with the same address as Ariada Verwaltungs AG: Ariada AG, Bayer Söhne AG, Garage Adank Chur AG.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    Zweck der Gesellschaft ist die Erbringung von Dienstleistungen, die zum Tätigkeitsbereich einer Beratungs- und Treuhandgesellschaft gehören, insbesondere finanz- und betriebswirtschaftliche Beratung, Beratung im Bereich Unternehmensführung und Betreuung von KMU, Verwaltung von Immobilien und Vermögenswerten aller Art, Organisation und Führung des Rechnungswesens und den damit verbundenen Abschlussarbeiten, Beratung in Steuerangelegenheiten juristischer und natürlicher Personen, Vertretung gegenüber Behörden. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten, sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen, im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten, sowie Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen.

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Ariada Verwaltungs AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 211208/2021 - 08.12.2021
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005352270, Commercial Registry Office Graubünden

    Ariada Verwaltungs AG, in Chur, CHE-429.775.503, Emserstrasse 2, 7000 Chur, Aktiengesellschaft (Neueintragung).

    Statutendatum:
    02.12.2021.

    Zweck:
    Zweck der Gesellschaft ist die Erbringung von Dienstleistungen, die zum Tätigkeitsbereich einer Beratungs- und Treuhandgesellschaft gehören, insbesondere finanz- und betriebswirtschaftliche Beratung, Beratung im Bereich Unternehmensführung und Betreuung von KMU, Verwaltung von Immobilien und Vermögenswerten aller Art, Organisation und Führung des Rechnungswesens und den damit verbundenen Abschlussarbeiten, Beratung in Steuerangelegenheiten juristischer und natürlicher Personen, Vertretung gegenüber Behörden. Die Gesellschaft kann Zweigniederlassungen und Tochtergesellschaften im In- und Ausland errichten, sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen, im In- und Ausland Grundeigentum erwerben, belasten, veräussern und verwalten, sowie Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen.

    Aktienkapital:
    CHF 100'000.00.

    Liberierung Aktienkapital:
    CHF 100'000.00.

    Aktien:
    1'000 vinkulierte Namenaktien zu CHF 100.00.

    Qualifizierte Tatbestände:
    Sachübernahme: Die Gesellschaft übernimmt bei der Gründung gemäss Vertrag und Inventarliste vom 02.12.2021 ein mit dem Betriebszweck zusammenhänges Inventar zum Preis von CHF 15'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen an die Aktionäre erfolgen in schriftlicher Form an die im Aktienbuch verzeichneten Adressen.

    Vinkulierung:
    Die Übertragbarkeit der Namenaktien ist nach Massgabe der Statuten beschränkt. Gemäss Erklärung vom 02.12.2021 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Adank-Arioli, Sandra, von Chur, in Chur, Präsidentin, mit Einzelunterschrift;
    Schister, Herbert, österreichischer Staatsangehöriger, in Hünenberg, Mitglied, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm