• ARECA Treuhand & Beratung AG

    ZG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-170.3.032.394-7
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    15 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for ARECA Treuhand & Beratung AG

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company. Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company. Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices. Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings. Find out more

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About ARECA Treuhand & Beratung AG

    • ARECA Treuhand & Beratung AG from Zug operates in the sector «Fiduciary services» and is active.
    • There is one active person registered in the management.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 07.08.2020.
    • The company's UID is CHE-114.409.778.
    • 1337 Holding AG, Abtraxas Treuhand AG, AdminGroup Services AG have the same address as ARECA Treuhand & Beratung AG.

    Management (1)

    newest board members

    Andreas Bommel

    newest authorized signatories

    Andreas Bommel

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language) Customise the company purpose with just a few clicks.

    Erbringung von Dienstleistungen aller Art, die in den Tätigkeitsbereich einer Revisions- und Treuhandgesellschaft fallen, insbesondere Führung von Buchhaltungen, Abschluss- und Steuerberatung, Revisionen, Betriebs- und Unternehmensberatung sowie Verwaltung; vollständige Zweckumschreibung gemäss Statuten.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: ARECA Treuhand & Beratung AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 200807/2020 - 07.08.2020
    Categories: Change in capital, Change in management

    Publication number: HR02-1004953620, Commercial Registry Office Zug, (170)

    ARECA Treuhand & Beratung AG, in Zug, CHE-114.409.778, Aktiengesellschaft (SHAB Nr. 135 vom 15.07.2008, S.20, Publ. 4574448).

    Statutenänderung:
    30.07.2020.

    Aktien neu:
    100 Namenaktien zu CHF 1'000.00 [bisher: 100 Inhaberaktien zu CHF 1'000.00].

    Mitteilungen neu:
    Mitteilungen an die Aktionäre erfolgen mit Brief an die im Aktienbuch eingetragenen Adressen.

    Ausgeschiedene Personen und erloschene Unterschriften:
    Affentranger, Suzanne A., von Reiden, in Steinhausen, Präsidentin des Verwaltungsrates, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    Eingetragene Personen neu oder mutierend:
    Bommel, Andreas, von Zürich, in Zürich, Mitglied des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift [bisher: Mitglied des Verwaltungsrates, mit Kollektivunterschrift zu zweien].

    SOGC 135/2008 - 15.07.2008
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 4574448, Commercial Registry Office Zug, (170)

    ARECA Treuhand & Beratung AG, in Zug, CH-170.3.032.394-7, Baarerstrasse 12, 6300 Zug, Aktiengesellschaft (Neueintragung).

    Statutendatum:
    03.07.2008.

    Zweck:
    Erbringung von Dienstleistungen aller Art, die in den Tätigkeitsbereich einer Revisions- und Treuhandgesellschaft fallen, insbesondere Führung von Buchhaltungen, Abschluss- und Steuerberatung, Revisionen, Betriebs- und Unternehmensberatung sowie Verwaltung;
    vollständige Zweckumschreibung gemäss Statuten.

    Aktienkapital:
    CHF 100'000.00.

    Liberierung Aktienkapital:
    CHF 50'000.00.

    Aktien:
    100 Inhaberaktien zu CHF 1'000.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen an die Aktionäre erfolgen durch Publikation im SHAB. Gemäss Erklärung des Verwaltungsrates vom 03.07.2008 untersteht die Gesellschaft keiner ordentlichen Revision und verzichtet auf eine eingeschränkte Revision.

    Eingetragene Personen:
    Affentranger, Suzanne A., von Reiden, in Steinhausen, Präsidentin des Verwaltungsrates, mit Kollektivunterschrift zu zweien;
    Bommel, Andreas, von Zürich, in Zürich, Mitglied des Verwaltungsrates, mit Kollektivunterschrift zu zweien.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm