• AMPF Conseils Sàrl

    VD
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-550.1.122.366-3
    Sector: Fiduciary services

    Age of the company

    12 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for AMPF Conseils Sàrl

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About AMPF Conseils Sàrl

    • AMPF Conseils Sàrl has its legal headquarters in Bussigny and is active. It is a Limited liability company and active in the industry «Fiduciary services».
    • The management of the company AMPF Conseils Sàrl, which was founded on the 24.04.2013, consists of 2 persons.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 06.04.2022.
    • In the commercial register the company AMPF Conseils Sàrl is registered under the UID CHE-238.060.804.
    • Next to the company AMPF Conseils Sàrl there are 21 other active companies with an identical address. These include: Anthill Sàrl, Boconomia SA, camptocamp SA.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fiduciary services

    Purpose (Original language)

    La société a pour but toutes activités de conseils en matière de finance, de gestion, de comptabilité, de gestion en ressources humaines, assumer les fonctions de back-office, la vente de prestations de service en matière de finance, de gestion, de comptabilité, de fonctions de back-office et de gestion des ressources humaines, la recherche et le placement de personnel, de même que la commercialisation de produits ou solutions dans les domaines de la finance, de la gestion, de la comptabilité, des fonctions de back-office et dans la gestion des ressources humaines (pour but complet cf. statuts).

    Customise the company purpose with just a few clicks.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Would you like to update the company name? Click here.

    Branches (0)

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: AMPF Conseils Sàrl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 220406/2022 - 06.04.2022
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1005444720, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    AMPF Conseils Sàrl, à Bussigny-près-Lausanne, CHE-238.060.804 (FOSC du 19.12.2013, p. 0/7225834). Le siège devient Bussigny.

    Nouvelle adresse:
    Route de la Chaux 4, c/o Anthill Sàrl, 1030 Bussigny.

    SOGC 81/2013 - 29.04.2013
    Categories: Company foundation

    Publication number: 7168756, Commercial Registry Office Vaud, (550)

    AMPF Conseils Sàrl, à Bussigny-près-Lausanne, chemin de Dallaz 17, c/o Alexandre Fagioni, 1030 Bussigny-Lausanne, CH-550-1122366-3. Nouvelle société à responsabilité limitée.

    Statuts:
    16 avril 2013.

    But:
    la société a pour but toutes activités de conseils en matière de finance, de gestion, de comptabilité, de gestion en ressources humaines, assumer les fonctions de back-office, la vente de prestations de service en matière de finance, de gestion, de comptabilité, de fonctions de back-office et de gestion des ressources humaines, la recherche et le placement de personnel, de même que la commercialisation de produits ou solutions dans les domaines de la finance, de la gestion, de la comptabilité, des fonctions de back-office et dans la gestion des ressources humaines (pour but complet cf. statuts).

    Obligation de fournir des prestations accessoires, droits de préférence, de préemption ou d'emption:
    pour les détails, voir les statuts.

    Capital social:
    CHF 20'000.

    Associés-gérants avec signature individuelle:
    Picht Michel, d'Ursy, à Vufflens-la-Ville, président, et Fagioni Alexandre, de Saanen, à Bussigny-près-Lausanne, chacun avec 100 parts de CHF 100.

    Organe de publication:
    Feuille officielle suisse du commerce.

    Communications aux associés:
    par écrit ou par courriel. Selon déclaration du 16 avril 2013, la société n'est pas soumise à une révision ordinaire et renonce à une révision restreinte.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm